Масаж це іскуство

Жодні аргументи чи дискусії не допоможуть сприйняти правду тим, хто ще не готовий чи не досить розвинений, щоб сприйняти її.
Такий учитель по масажу знає, що багато що в його вченні є лише засівом насіння і що до кожної ідеї, яку учень зрозуміє, в його свідомість проникне ще сотня подібних тільки тоді, коли розум буде готовий зрозуміти і сприйняти їх. Це не означає, що кожний фізкультурник  наполягає, щоб його учні сліпо сприймали все його вчення, а також метод лімфодренажний масаж вдома Київ. Він знає, що спочатку учень не може сприйняти всього, і тому прагне, щоб учень сприймав тільки ту частину правди, яку він може довести сам собі власним досвідом. Учня привчають до того, що перш ніж він досягне глибокого розуміння, йому треба розвиватися за допомогою служіння, відданості і морального життя. Коли учень просувається вперед шляхом роботи над собою, він усвідомлює багато що з того, чого вчитель уже навчав його теоретично. До певної міри учневі радять розуміти це вчення доти, доки він здатний відчувати правду в собі самому. Спочатку він буде користуватися порадами та досвідом тих учителів, які вже пройшли цим шляхом перед ним. Але кожна людина повинна навчатися на своєму досвіді. Ідучи цим шляхом, вона побачить знаки, що їх на кожному етапі лишили, як дороговкази, ті, хто йшов перед нею. Вона ж залишить свої дорожні знаки для тих, хто йтиме за нею. Справжній масажист ні за ким сліпо не піде, тільки скористується тими знаками, доки не досягне мети, не збиваючись з цієї нерівної і важкої дороги.
Це можна проілюструвати таким оповіданням. Якось один учитель по спортивний масаж Київ пішов з багатьма своїми відданими послідовниками до святої ріки для очищувального купання. Оскільки є звичай приносити із собою посудину, щоб потім, після купання, взяти із собою свяченої води, цей святий і приніс її. На піщаному березі ріки він викопав ямку, поклав туди посудину і насипав зверху, для прикмети, купку піску. Його послідовники не бачили, що він робив, тільки зауважили, що він насипав купку піску. Сприйнявши це за частину купальної церемонії, вони понасипали подібні купки по всьому березі ріки. Закінчивши купання, вчитель пішов шукати свою посудину. Але замість однієї купки він побачив безліч подібних. Учителя це дуже здивувало, і він запитав, для чого ті купки піску. Почувши, що вони хотіли наслідувати його, учитель обурився, що його нерозсудливі послідовники сліпо наслідували його. Немає потреби ще казати, що на пошуки вчителевої посудини було витрачено чимало часу.